LONDON CALLING!

Kello on jo liikaa ja minä vielä täällä. Herätys on vain muutaman tunnin päässä.

Mun oli tarkoitus tehdä teille ihan kunnon kuvallinen postaus parista viime päivästä, mutta minä, huonomuistinen kun olen, en muista kuvapalvelimen salasanaa... Hahah. Kännykkään ja omalle koneelle kun ne on tallennettu, mutta mummin ja vaarin kone on asia erikseen. Joten saatte odottaa kunnon postausta tovin. Pahoitteluni.

Viikko edellisestä postauksesta on hujahtanut todella nopeaan: olen ehtinyt viettää vappua ja vapaa-päiviä, olla töissäkin, käydä pääsykokeissa ja matkata tänne etelämmäksi. Tällä hetkellä siis majailen Porvoossa mummin ja vaarin luona - huomenna tosin pääsen haistelemaan mulle täysin uusia tuulia!

Herätys tosiaan on tooosi aikainen huomenna (tänään), koska se ois LONDON CALLING! Me päätettiin mummin kanssa ottaa pieni irtiotto arjesta ja paeta Britteihin kuuden päivän minilomalle. Eli blogihiljaisuus sen kun vaan jatkuu, sillä mulla ei oo konetta mukana. Mutta mä lupaan, että kunhan kotiudun tältä reissulta reilun viikon päästä - mä hukutan teidät LONTOO-postauksiin ja kaikkeen muuhunkin kivaan - ideoita nimittäin on, mutta en ehtinyt teille ajastella mitään kivaa postausta.

Mun reissun etenemistä voitte (hyvällä tuurilla) seurata Instagramin (@heidinau) ja Twitterin (@HeidiKaroliinaA) puolella!

Ei kommentteja