UNEXPECTED DAY

Tämä päivä oli taas yksi hyvä osoitus siitä, että aina kaikki suunnitelmat ei mee niinku Strömsössä. Tähän päivään olisi pitänyt kuulua kiireetön aamu aamulenkillä ja ehkä jaksolla Täykkäreitä, jonka jälkeen mun vika iltavuoro piiiitkään aikaan.

Mitä siihen sitten kuuluikaan?

Surkea olo, tusinoittain nenäliinoja, litroittain teetä, mustaherukkamehua ja vissyä sekä tylsyyttä.
Mä oon nimittäin ollut tän päivän kotona kipeenä.

Yleensä mä oon ainakin kerran kesässä ollu kunnolla kipeä (kuumeet ja sen kaverit), mutta tänä kesänä niin ei oo tapahtunut. Mä oon ollu niinkin tunnollinen työntekijä, että kun on tuntunut vähänkään huonommalta, mä oon heittänyt vähän nappia naamaan ja lähtenyt töihin - lykännyt vaan tautia. No, viimeiset pari viikkoa mä oon ollu tavallista tukkosempi ja nyt se tauti sitten iski.. Veikkaan, että viime viikonloppu ei tosin auttanut asiaa yhtään.

Tiistaina töiden jälkeen mun olo vaan huononi ja sitten koittikin jo tää aamu ja suoraansanottuna helvetin surkea olo. No, ei auttanut muuta kuin soittaa töihin ja sanoa: ei kykene. Tää päivä on siis mennyt sitten huilaillessa, mutta huomenna lähden uhkarohkeana kokeilemaan töitä. Mökkihöperöksihän sitä muuten muuttuu ;) Toivotaan siis, että tää tauti on tällä yhdellä sairauspäivällä taputeltu.

Mutta siis kukkaruukusta siihen varsinaiseen asiaan.

Tylsää kun mulla oli, mä päätin tulla näyttämään teille muutaman kuvan tästä päivästä.
CSC_0046muok

CSC_0039muok

DSC_0048muok

CSC_0051muok

CSC_0054muok

Mut nyt mä taidan mennä viimeistelemään tän päivän vikan mukillisen teetä ja sitten unta kalloon!

Ei kommentteja