RECENTLY BAKEN

Mä rakastan leipomista! En muista, olenko tässä blogissa omasta leipomisharrastushistoriasta sanonut sanaakaan, joten on ehkä aika avata sanainen arkkuni...

Jos muistelen oikein, mä en juurikaan osannut leipoa vanhan blogin alkuaikoina - pikemminkin oli outoa nähdä minun tekevän jotain. Muistaakseni innostus kuitenkin syttyi joskus yläasteen keskivaiheilla, jonka jälkeen mä oon ollut hyvin ahkera jauhopeukalo, välillä liiaksikin. :D

Mun bravuureja on makeat jutut, erityisesti erilaiset muffinssit ja hyydykejuustokakut - niitä tuleekin tehtyä ihan ylivoimaisesti eniten. Mä kokeilen melko ahkerasti kaikenlaisia uusia reseptejä, mutta myönnän kyllä palaavani melko usein niihin tuttuihin ja turvallisiin...

Me heittäydyttiin äidin kanssa jopa niin uhkarohkeiksi, että me tehtiin kaikki tarjottavat mun YO-juhliin viime keväänä. Saatiin monia kyselyitä, mistä pitopalvelusta oltiin tarjottavat otettu. Tais toisin sanoen olla hyvää. Mä oon jopa puolitosissani harkinnut kondiittorin ammattia sukulaisten kannustamana :D

Viime aikoina on tullut leivottua yhtä jos toista:
10661224_1500074666905556_628327827_nmuok
Sienipiirakkaa ja Marianne-muffinsseja
DSC_0004MUOK
Omenakanelimuffinsseja
DSC_0349MUOK
Pavlovaa tuoreilla mansikoilla ja mustikoilla sekä maitosuklaalla
1723952_278080862401143_1529241863_n
Rocky road-juustokakkua äidin synttäreille

Kuvissa olevien leipomusten lisäksi viime aikoina on tullut tehtyä turkinpippurimuffinsseja (jotka epäonnistui täysin...), kookospalloja (jotka oli menestys työpaikan illanistujaisissa) sekä mangojuustokakkuja töihin.

Reseptejä saa kysellä :)

Ei kommentteja