ALL I WANT FOR XMAS IS...

Tässä olisi nyt se mun lupaamani postaus joululahjoista - ihan videolla!

Antakaa hei anteeks toi tosi surkee tarkennus. Mulla kieltämättä meni varmaan kolme tuntia saada koko pätkä purkkiin edes jonkinlaisessa kunnossa, joten tää saa kelvata. Sain kuvattua tuon setin kaksi kertaa: ensimmäinen oli automaattitarkennuksella, joka surisi koko ajan (kun en sen mielestä osannut istua tarpeeks "kuin tikku pa*kassa"). Itse en kestänyt kuunnella tuota edes loppuun tuon takia. Päätin, että huonompi kuva (mutta kuitenkin sellainen josta saa selvän) menee helkkarin ärsyttävän surinan edelle any time. Ja ei, en osaa muokata videoita, joten kelvatkoon tällaisena :)

Ja hei, just to make sure. Mulla on s-vika, mua ei tartte informoida siitä. Se on ja pysyy eikä muuksi muutu. Just live with it ;)

1 kommentti

  1. Toi Taika-sarja on ihana, mullaki on sitä mustavalkosena :3 ja toi Leijapoika! Yks parhaista kirjoista mitä oon lukenu!

    VastaaPoista