LONG DAY

DSC_0127MUOK
DSC_0135MUOK
DSC_0137MUOK
shortsit Seppälä / paita Stadium / farkkutakki VeroModa / kello Daniel Wellington / tennarit Converse

Pidän tästä asusta aivan hirveästi. Siinä on kivat värit ja voi, miten kaipaankaan tuota värimaailmaa ulkona! Nämä kuvat saa mut haluamaan kesän tännenytheti! Lisäksi tuo asu oli mukava päällä ja se koostui tosi kivoista vaatteista - tuo Stadiumin paita on yksi mun lemppareista, DW:n kello on rakkaus ja keväällä ostaessani tuota farkkutakkia en olisi osannut kuvitella kuinka käyttökelpoinen vaate se on minulle. Nuo shortsit ovat vuosia vanhat mutta aina vaan niin ihanat. Ruskeaa en käytä juurikaan vaatteissa, mutta tuossa se toimii kympillä.

Nämä kuvat ovat olleet luonnoksissa vaikka kuinka kauan ja vihdoin päätin ne julkaista. Tuona päivänä meillä oli pitkä työpäivä koulun vanhempainillan vuoksi, joten välillä päivää ei tullut käytyä kotona. Taisi olla muuten ensimmäinen kerta, kun käytiin syömässä Nizzassa.

Töistä puheen ollen, minulla ei ole vieläkään varmuutta mun töiden jatkosta vuoden alun jälkeen. Maanantaina on tällä erää viimeinen työpäivä. Mä oon yrittänyt ottaa asioista selvää te-toimiston ja kaupungin kanssa (kukaan ei tunnu tietävän, miten yt-neuvottelujen lopputulos vaikuttaa työkokeilulaisiin..). Toivottavasti maanantaina selviää, sillä tällainen epätietoisuus ei ole kivaa (mä inhoan keskeneräisiä asioita).

Ei kommentteja