CHANGE OF PLANS

Suunnitelmiin tulikin eilisen kohdalla muutos - mulle oli ilmoitettu väärä päivä töistä. Ei tämän viikon perjantai vaan vasta ensi viikon. No, onneksi sain tiedon jo torstaina, joten sain viettää mukavan vapaapäivän. Olin saanut viikon luku-urakan jo tehtyä, niin ehdin hetken hengähtää.
PicMonkey Collageper1
Perjantaiaamu lähti käyntiin astetta pidemmällä aamulenkillä hyvässä säässä. Päivä jatkui parilla jaksolla Täykkäreitä sekä lukuhetkellä ja lounaalla ennen kuin äiti tuli kotiin töistä.
PicMonkey Collageper2
Äidin tultua kotiin, laittauduin valmiiksi ja lähdettiin koko perheen voimin viettämään iltaa Kuopioon. Käytiin eka hieman shoppailemassa, tatuoinnin kontrollikäynnillä El Ninossa sekä syömässä BowlD1nerissä ja leffassa. Ei hullumpi ilta siis!

Tällaista valikoitui päälle:
mDSC_0015 mDSC_0030 mDSC_0032 mDSC_0034
farkut Vila // farkkupaita ja neule H&M // tekonahkatakki VeroModa // kengät Adidas Superstar // kello Ur&Penn

Kuten kuvista voi nähdä, mä päätin sävyttää mun hiuksia hieman tällä viikolla punaiseen päin. Kivaa vaihtelua ennen loppukuun kampaajanpenkkiin istumista.
Asusta se verran, että simppelihän tuo on mutta kiva. Itse asiassa oli jo toinen kerta kun tämä kombo valikoitui päälle!
Mä oon huomannut, että oon taas viime vuosina alkanut käyttää enemmän ja enemmän raitapaitoja pukeutumisessani. Lapsena äiti puki mut melkein aina raitapaitoihin, joten jonkinasteinen yliannostushan siitä tuli... No, nyt on vissiin yliannostus selätetty - eilenkin ostin kolme paitaa, jotka kaikki oli raitaisia... Itse asiassa tämän asun neule taisi olla ensimmäisiä raitavaatteita, joita suostuin pitämään raita-tauon jälkeen.

Mukavaa viikonlopun jatkoa ja lauantai-iltaa kaikille!

Ei kommentteja