MAALISKUUN VALITUT PALAT

MDSC_0057
Maaliskun kirjavalinta oli David Nichollsin Sinä päivänä. Lukuvinkin nappasin Nooralta. Kirja oli samanaikaisesti hyvin koskettava, hauska, vakava, pohtiva ja tietyllä tavalla ärsyttävä. Kirjan päähenkilöt, Emma ja Dexter, olivat kuin toistensa vastakohtia - ja kumma kyllä hyvin samaistuttavia. Mitä nyt Dexter meinasi välillä käydä hermoille... En ole koskaan lukenut näin pitkästä aikavälistä kertovaa kirjaa, mutta täytyy myöntää, että toimii!
MDSC_0052
Maaliskuussa soittimessa soi eniten saksalainen Rammstein. Mä oon taas pitkästä aikaa rakastunut raskaampaan musiikkiin - ja näköjään saksan kieleen. Rammsteinin kuunteleminen vaan saa mut tajuamaan, kuinka ruosteessa mun saksankielen taitoni on.... :D
MDSC_0049
Maaliskuun parhaat jutut oli ehdottomasti viimeisen KTKP-tehtävän palautus ja yhteishaku. Onnistuin jopa saamaan pari viikkoa lomaa akateemisesta tekstistä ennen pääsykoemateriaalin julkaisua. Yhteishaku tuli tehtyä tässä reilu viikko sitten - josko vaikka tänä vuonna tärppäisi! VAKAVA-materiaalia onkin tullut nyt kahlattua läpi jo kolmatta viikkoa - reilu kolme viikkoa vielä edessä!
MDSC_0048
Maaliskuun paras leffa oli Brad Pittin tähdittämä World War Z. Tämä tarttui alekorista mukaan parilla eurolla - ja onneksi tarttui! Vaikka mä en oo yleensä mikään hirvee zombi-juttujen fani (mulla on liian vilkas mielikuvitus), tää toimi! Juoni oli mielenkiintoinen ja pisti pohtimaan kaiken maailman epidemioiden vaikutusta maailmaan. Ja toiminta (ja mieskomeus) toimii yleensä aina :)
MDSC_0044
Maaliskuun käytetyin kosmetiikkatuote oli ehdottomasti huulirasva. Mä oon ihan hirvee huulirasva-addikti ja mulla on yleensä kaikissa laukuissa ainakin yksi huulirasva - just in case. Mä en tiedä mitään ärsyttävämpää kuin kuivat ja lohkeilleet huulet. Tällä hetkellä käytössä on Blistexin ja Pirkan kosteuttavat huulirasvat ja Yves Rocherin kirsikkahuulirasva, joka hieman myös värjää.
MDSC_0039
Maaliskuun käytetyimmät kengät (nastalenkkareiden ohella) oli Adidaksen Superstarit, jotka mä ostin helmikuun lopulla. Nää on ihan mahtavat jalassa ja sopii aikalailla asuun kuin asuun. Money well spent. Ja kivaa vaihtelua mun jatkuvaan Conssien valtakauteen.

Sellaiset valitut palat tällä kertaa!

Ei kommentteja