ONE YEAR

Tänään blogini täyttää yhden vuoden - niin se aika vaan menee kuin siivillä!

Vuoteen on mahtunut yhtä jos toista - iloa, surua ja muutoksia. Olen valmistunut ylioppilaaksi, olen matkustellut, olen ottanut ensimmäiset tatuointini, olen saanut arvokasta työkokemusta ja ennen kaikkea olen löytänyt oman alani - näin muutaman asian mainitakseni. Myös liikunta on löytänyt tiensä elämääni entistä vanhemmin viimeisen (puolen) vuoden aikana. Vaikka tietyllä tapaa miettii, että vuosi on lyhyt aika - paljon ehtii tapahtua ihan huomaamatta.

Muistan, kun vuosi sitten jännitin tämän uuden blogin avaamista - teenkö oikein? Kyllä. Tämä on minun paikkani. Vaikka suuria lukijakuntia en ole saavuttanutkaan, olen tyytyväinen - saan tehdä tästä sellaista kuin haluan ja nautin aidosti tämän tekemisestä. Se on tärkeintä, sillä pääasiassa mä tätä itselleni kirjoitan/kuvaan.

Vuoden aikana tästä blogista on muodostunut minun näköiseni - paljon asukuvia, hieman normaalia arkea, käsitöitä ja höpinää. Viime aikoina olen huomannut, että suurin osa postauksista pitää sisällään asuja erinäisten höpinöiden kanssa, mutta se ei haittaa - tämä on tavallaan minun asupäiväkirjani, josta voin itse ammentaa inspiraatiota pukeutumiseeni (ja toivottavasti muutkin löytävät sitä). Toki viime aikoina pääsykokeisiin luku on vienyt suurimman osan ajastani (liikun akselilla lenkki-sali-lukeminen-nukkuminen) ja pian lukemisen korvaa tuossa ketjussa kesätyö. En valita - on kiva kun on tekemistä!

Jotta ei poiketa liikaa blogin peruslinjasta - oli mulla tähänkin postaukseen asua näytillä. Jatketaan vielä vähän vanhemmilla (ja lumisilla) asuilla:
MDSC_0483 MDSC_0492 MDSC_0514 MDSC_0522
farkut ja t-paita GinaTricot // bleiseri mummin vanha // kello Ur&Penn // tennarit Converse // helmet Bijou Brigitte

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Ei kommentteja