HUHTIKUUN LEMPPARIT

Hyvää sunnuntaita ja äitienpäivää!

Ajattelin tässä ennen töihin lähtöä tulla kirjoittelemaan teille vähän mun huhtikuun lemppareista. Kaikki kuvat on tällä kertaa otettu mun iPhone 5s:llä :)
PicMonkey Collage huhti 2
Huhtikuussa treeni maistui hyvälle - lenkillä tuli käytyä 4-6 kertaa viikossa ja salilla 4 kertaa viikossa. Mä suosin yleensä aamulenkkejä, koska niistä saa sellaisen kivan startin päivään. Huhtikuussa saikin lenkkeillä jos minkälaisessa kelissä: oli aurinkoista ja lämmintä, mutta myös lunta ja pakkasta. Salilla mä siirryin jokin aika sitten kestävyyspainotteisesta harjoittelusta voimaharjoitteluun ja tuloksia on alkanut tulemaan ihan kivasti! Mä tykkään :) // Huhtikuussa tuli myös pistettyä tavaraa hieman myyntiin Huuto.net:iin ja ihan suhteellisen hyvin ne meni kaupaksi.
PicMonkey Collage huhti1
Huhtikuussa aikaa tuli vietettyä aika paljon kotona.
Eksyin mä kuitenkin pari kertaa leffaan - tuli muun muassa käytyä katsomassa paljon kehuttu Fast & Furious 7. Tykkäsin tosi paljon. // Toinen ajanviete oli Täydelliset Naiset (ylläripylläri). Sain viime kuussa katsottua sarjan loppuun. Suosittelen muuten maistamaan tuota Wheyhey-proteiinijäätelöä, on tooodella hyvää. // Kuukauden kirja oli Lars Keplerin Hypnotisoija. Tykkäsin paljon, vaikka oli hyvin erityylinen kuin mitä mä normaalisti luen. Harkitsen myös lukevani jatkossa hänen tuotantoaan... // Ja viimeisenä mutta ei vähäisimpänä - asia, jonka kanssa tuli vietettyä aika tiiviit kuusi viikkoa. Mun VAKAVA2015-aineisto. Tänä vuonna oli yllättävän kivat artikkelit.

Sellainen nopeahko listaus tällä kertaa kuukauden lemppareista!

Ei kommentteja