MUUTTOPÄIVÄN ASUA

Viikko sitten koitti se mun kauan pelkäämä "tavaramuutto". Mielessä pyöri kysymyksiä: "Miten mä osaan jättää kotikotiin just ne oikeat tavarat kahdeksi viikoksi?", "Miten se, tämä ja tuo tapahtuu?" tms. No, kunnialla siitäkin onneksi selvittiin - vaikka aluksi näyttikin ihan päinvastaiselta. Tai no, olenhan mä parit vaatekriisit kärsinyt tässä viikon aikana tyyliin: mä voisin laittaa ne shortsit sen paidan kanssa! -> penkoo vaatteita -> ainakin toinen vaatteista on onnellisesti Joensuussa...

Lähdettiin ajelemaan Joensuuta kohti iltapäivällä, kun äiti pääsi töistä. Sääksi oli lupailtu poutaa ja ihan semilämmintä. Ja kattia kanssa! Taisi mennä Pekka Poudalla käsitteet pahemman kerran sekaisin. Menomatkalla vettä tuli välillä niin, että näkyvyys oli sarjassa kymmenen metriä. Lämpötilakin huiteli jossain kymmenessä asteessa. Mutta. Maagisesti kymmentä kilometriä ennen mun uutta kotia, sade loppui kuin seinään. Kämpille päästyä kamat vaan pikavauhtia sisälle ja kriisi oli selätetty.

Nyt on sitten kaikki huonekalut paikoillaan, peti pedattu ja suurin osa mun omaisuudesta mun uudessa kodissa. Ensi viikon sunnuntaina mä sitten muutan sinne Oliverin kanssa! Jännittää jo ihan vähän :)

Tällaisessa hyvin yksinkertaisessa asussa tuli muuttoa tehtyä:
MDSC_1616 PicMonkey Collage-muuttopvä MDSC_1649
shortsit Promod // neule GinaTricot // tennarit Vans

Ei kommentteja