KUULUMISIA KIIREEN KESKELTÄ

Moikka taas pitkästä aikaa!

Viikko menee oikein hurauksessa ohi - maanantain jälkeen tuntuu tulevan sunnuntai - ja taas ollaan maanantaissa. Tuttu fiilis, eikös?

Mun on jotenkin vaikea tajuta, että kolmas yliopistoviikko on jo alussa! Vastahan oli ensimmäinen päivä. Viime viikolla alkoi "oikeat opinnot" ja sen tiimoilta onkin pitänyt sitten kiirettä, tai ainakin se on siltä tuntunut. Ihan hirveästi on tullut uutta tietoa ja olo on vieläkin ehkä hieman hämmentyntyt tästä kaikesta. Oman lusikkansa tähän "kiire-soppaan" on työntänyt meidän opiskelijahaalari-projekti, jonka kanssa esimerkiksi nyt viikonloppuna tein muutaman tunnin töitä. Ja tietysti tällainen nörtti kun olen, yritän olla kaiken kanssa ajoissa - hyvänä osoituksena se, että olen aloittanut jo äikän portfoliota, jonka palautus on joulukuussa. Hullua, eiks niin?

Tämän kiireen keskellä mä oon myös elänyt kunnon kassialma-elämää. Pari viime viikonloppua on mennyt kotikotona Savossa, mutta nyt tällä viikolla olisi edessä ensimmäinen viikonloppu täällä! Saa nähdä, mitä mä keksin itseni päänmenoksi. :)

Mutta nyt mä latasen teille vähän vanhempaa asua! Enää ei nimittäin edes jonkintasoinen tekstin luominen onnistu. Ehkä tämä on hyvä merkki mennä vihdoin syömään jotain ja katsoa samalla uusin jakso Armania ;) Hyvää yötä kaikille!
MDSC_0675 MDSC_0694 MDSC_0688
farkut ja farkkuliivi Vila // t-paita H&M // kengät Vans // kaulakoru Claire's // kello Champion

Ei kommentteja