XMAS X 8

Meidän joulu meni tänäkin vuonna perinteiseen tapaan: mummi ja vaari tuli Porvoosta meidän luokse, isä oli töissä, ruoka oli hyvää ja herkkuja runsaasti. Joulu on aina ollut minulle rauhoittumisen aikaa ja esimerkiksi joulupäivänä mä oleilen yleensä koko päivän sängynpohjalla - tämäkään vuosi ei tehnyt poikkeusta. Hektisen syksyn jälkeen jouluna on hyvä rauhoittua vain olemaan.
PicMonkey CollageJOULU1
Jouluaamu alkaa meillä perinteisesti joulupuurolla. // Me käydään yleensä haudoilla ennen kuin isä tulee töistä kotiin.
PicMonkey CollageJOULU2
Kun isä tulee illalla kotiin, on vuorossa jouluruoka. Meidän joulupöytä koostuu hyvistä viineistä, joululaatikoista, erilaisista alkupaloista, kinkusta... Mun all time favourite on lanttulaatikko. // Jälkiruoaksi tein piparisuklaakakkua, jonka ohje löytyy täältä.
PicMonkey CollageJOULU3
Tänä vuonna sovittiin, että lahjoja ei ole kuin muutama henkilöä kohti. Sain muun muassa lahjakortin Stadiumiin, aikuisten värityskirjan ja värikynät, aamutakin ja pöllö-ovistopparin. // Milla-tonttu. 
PicMonkey CollageJOULU4
Mä rakastan meidän uutta kotia. // Jouluun kuuluu meillä erilaiset pelit. Tämän joulun hitti on ollut Afrikan tähti ja Sanamania.

Nyt mä menen takaisin Afrikan tähti-turnauksen pyörteisiin, moikka!

Ei kommentteja