10+1 FAKTAA

1. Mä en hymyillyt juurikaan kuvissa ennen. Mulla oli sellainen päähänpinttymä, että mun hammashymy ei ole sieltä kauneimmasta päästä. Mulla kun oli ennen vinohkot hampaat ja hammasraudat.
2. Mä sain vihdoin eilen pyykkikoneen! Kassialmailu likapyykkien kanssa välillä kotikoti-Joensuu siis loppui vihdoinkin!
mDSC_4084 3. Mä oon ihan hirvee suunnittelemaan ja aikatauluttamaan asioita. Tänäänkin meillä aukes yksi kurssialusta Moodlessa ja mä rupesin automaattisesti suunnittelemaan kevättä. En voi itselleni mitään! :D Tää tulee luonnostaan.
4. Mä olin tänään ahkera: tein ruotsin suullisen kotiläksyn (spontaani työhaastattelu videoituna - meni muuten monta tuntia, ennen kuin sain sellaisen version kasaan, josta oon tyytyväinen), kirjallisuuskasvatuksen oppimistehtävän ja KirKas-lokikirjan ajantasalle! Oon aika tyytyväinen itseeni. Nyt voi hyvällä omalla tunnolla höllätä pari päivää (=lukea nuorten romaanin ens viikon kirjallisuuskasvatukseen...)
mDSC_4086 5. Mä oon ihan innoissani ens kuussa alkavasta Crossfitin peruskurssista! Saatiin vihdoin sovittua aikataulut sopiviksi siis. Ja mä sain luvan käydä M:n tunneilla haistelemassa ilmaa jo ennen kurssia *happyhappyjoyjoy*
6. Mua ärsyttää, etten mä oo saanut itseäni lenkille viime aikoina. Yleensä mä lenkkeilen sen 4 kertaa viikossa vähintään, mutta nyt se on vähän jäänyt. Eka oli kovat pakkaset, sitten laiskuus. Ehkä mä huomenna aamulla?
mDSC_4101 7. Mä tykkään mun hiuksista. Ne on kasvaneet viime aikoina tosi paljon, tai ainakin siltä musta tuntuu! Välillä mä kaipaan takaisin punaisia, vaaleahkoja ja myös mustia hiuksia. Ostin tosin tänään vähän eri sävyisen hiusvärin kuin yleensä. Parin viikon päästä näkee sit lopputuloksen...
8. Mulla on neljä tatuointia, joista viimeisin on vähän reilun kuukauden vanha. Silti välillä tulee sellainen olo, että uusi olisi kiva. Koukussako?
mDSC_4106 9. Tuo kuvissa näkyvä Championin kello oli ehkä mun viime vuoden käytetyin asuste.
10. Mä oon käyttänyt noita kuvissa näkyviä valkoisia Consseja tasan kerran, en vaan oo uskaltanut, kun ne on niiiin valkoiset! Pitäis ehkä skarpata, koska nuo näyttää niin kivoilta.
+ 1. Nämä kuvat ovat isänpäivältä, marraskuulta. Katsokaa, kuinka vihreää tuolloin vielä oli!

Ei kommentteja