ATM

Hyvää perjantai-iltaa sinne ruutujen toiselle puolelle!

Ajattelin tulla jakamaan hieman tämän päivän kuulumisia :)

Tänään oli tosiaan vuoden ensimmäinen tentti ja voin ihan rehellisesti sanoa, etten ole varma miten se meni. Kysymykset oli sellaisia, mitä en ollut osannut odottaa (eli normipäivää). Mutta se on nyt ohi ja toivotaan, että meni ihan hyvin!
Kassina mulla oli tänään pitkästä aikaa UhanaDesignin Rosvokissa-kassi. Mä tykkään tuosta ihan älyttömästi ja se on ihan älyttömän kätevä päivinä, kun ei ole paljoa tavaraa mukana!
mDSC_3064
Tentin jälkeen lähdin kiertelemään kaupungille muutamaksi tunniksi - kävin myös lounaalla Hyveessä ja Paheessa. Maistoin ensimmäistä kertaa vuohenjuusto-paholaisenhillo -wokkia ja oli todella hyvää! Wokkeilun jälkeen kiertelin kauppoja tehden muutaman hyvän löydön:
mDSC_5024
x Mun sormia on palellut näillä hirmupakkasilla ihan tarpeeksi, joten päätin investoiva vihdoin itselleni nahkarukkaset! Toivottavasti nyt ei enää palele!
x Löysin JC:stä aivan ihanan mustan neuleen - ja mun tuurilla se oli just -70%. Kiikutin sen hyvin mieluusti kassan kautta kotiin :)
x Mun on pitänyt jo kauan käydä ostamassa Sokokselta itselleni kunnollinen eyeliner-sivellin mun Make up storen-geelieyelainerille. Vihdoin sain aikaiseksi - ja sorruin myyjän suosittelujen seurauksena tuhlaamaan Joe Blascon-siveltimeen. Hups.
x Ostin Sokokselta myös kivan värisen (tumma luumu?) alennushuulipunan.
x Päätin myös kokeilla IsaDoran väritöntä huultenrajauskynää. Ajattelin, että se olisi kätevä, niin jokaiselle sävylle ei tarvitsisi olla omaa kynää. Onko teillä kokemuksia tästä tuotteesta?

Voi varmaan päätellä, ettei mua kannata päästää Sokokselle kovin usein... Rahaa palaa jo pelkästään menemällä ovesta sisään....

Kotiin tulin kolmen aikoihin tällaisen pienen leijonan luokse:
mDSC_4784
(Kuva otettu kotikotona.)

Oliverin riemuksi rupesin kotiin tultuani ensin tekemään ruotsin läksyt maanantaita varten, jonka jälkeen soittelin mummille kuulumisten merkeissä.
Puhelun jälkeen oli siivouksen vuoro. Oliver on huvittava, kun se on olevinaan ihan älyttömän rohkea - yrittää uhitella imurille, mutta juoksee aina sen jälkeen nopeasti karkuun. Pölyjen pyyhinnästä Oliver sen sijaan tykkää ihan älyttömästi - sen pitää saada aina olla mamman pikku apuri! Naapurit varmaan rakastaa mua kun mä siivoon ja laulan hyvin kovaäänisesti samalla :D

Viimeinen kuva on meiltä kotikotoa. Mulla on välillä vähän ikävä tuota maisemaa - sielu lepää tällaisella maalaistytöllä tuollaisessa maisemassa. Viikon päästä mä pääsen taas tuijottelemaan tuota! Mutta onneksi mä saan mun vanhemmat huomiseksi tänne Joensuuhun :)
mDSC_4815

Sellaiset ATM-kuvat tällä erää! Nyt mä lähden ylläripylläri syömään, jonka jälkeen olisi aika startata vaikka joku uusi sarja HBO:lta ja korkata samalla irttaripussi :) Ja viettää samalla Oliverin kanssa laatuaikaa.

Ei kommentteja