LATELY @ SNAPCHAT

Ennen uuden lukukauden alkua on hyvä muistella hieman joulukuuta, viimeisiä viikkoja Joensuussa ja pian loppuvaa joululomaa Snapchatin kautta. Kuvat eivät välttämättä ole aivan oikeassa järjestyksessä - pienten teknisten vaikeuksien vuoksi.

Snapchatista minut löytää nimimerkillä heidiauvinen.
PicMonkey Collagejoulukuu7
Marraskuun puolivälistä eteenpäin mä vietin paljon aikaani yliopiston pianoluokissa, puolesta tunnista kahteen tuntiin / arkipäivä. Oli kiva päästä soittamaan ja laulamaan pitkästä aikaa - vaikkakin syy oli joulukuun alussa koittanut piano-laulu-säestystentti, joka meni kunnialla läpi. // Tentin jälkeisellä ansaitulla lounaalla Hyveessä ja Paheessa. // Äiti tuli Joensuuhun itsenäisyyspäivä-viikonloppuna ja käytiin muun muassa Taitokorttelin joulumarkkinoilla. // Mulla on Joensuussa olessani yleensä ikävä hyvää smoothie/fruitie-paikkaa. Kuopiossa käydessäni pitää yleensä sitten korjata asia. Jungle Juice on ehkä parasta ikinä!
PicMonkey Collagejoulukuu6
Meillä oli erkkojen pikkujoulut joulukuun tokalla viikolla. Meidän fuksien tehtävä oli järkätä ne ja voin sanoa, että oli vähän pitkä päivä! Ensinnäkin mulla oli harkan pari opetustuntia aamusta, HOPS-palautetta, harkkapalautetta... Sieltä suoraan koristelemaan salia. Ja sitten juhliin (ja siitä jatkoille). Mä olin tuona päivänä liikenteessä karkeesti sanoen 9 aamulla - 3 aamuyöhön. Hieman pitkä päivä siis, enkä ehtinyt käydä välissä kotona - pynttäydyin siis jo aamulla. Ei siinä, välillä on kiva olla vähän juhlavampi. Taisi tuo look tosin poiketa aika paljon normaalista, kun pari oppilasta kysyi multa, miks mulla on meikkiä yms. :D // Pikkujouluissa Vilman ja Even kanssa. // Torstaina, pikkujoulujen jälkeisenä päivänä, mulla oli onneks vapaapäivä. Oli nimittäin tosi väsy olo (yllätysyllätys) ja mä onnistuin vielä nappaamaan kaupan päälle jonkin inhottavan flunssan. Päivä meni siis pitkälti Onepiecessä PLL:ää katsellen. // Oliveria väsytti myös :D
PicMonkey Collagejoulukuu5
Joulukuu oli aika harmaa Joensuussa. mutta onneksi parina päivänä aurinko näyttäytyi. // Coran kanssa lukukauden viimeisellä wokilla. Vaikka me ei välillä nähdä muutamaan viikkoon (kiireiset opiskelijat ja sitä rataa), tuntuu, että juttu jatkuu aina siitä mihin jäätiin - ihan kuin ei oltas oltu "erossa" ollenkaan. // Wokin jälkeen suunnattiin vuoden viimeiselle luennolla - kahvin kanssa tietysti. // See you next year, UEF!
PicMonkey Collagejoulukuu4
Mulla oli tavoitteena saada yksi verkkokurssi tehtyä ennen joulua, mutta se vähän jäi. Kurssin ensimmäisen tehtävän mä sentäs sain ennen joulua purkkiin! No, onneks tuolla kurssilla ei ole kiire. // Yhden päivän pärstä. // Joensuun ehkä parhaimmat pitsat saa mun mielestä Roihusta. Suosittelen! Mulla oli tuossa salamia, ananasta ja vuohenjuustoa sekä paholaisenhilloa. // Olin katsomassa Joensuussa JVG:tä joulukuun puolivälissä. Oli ihan hauska ilta!
PicMonkey Collagejoulukuu3
Kotimatka alkakoon! Bussia oli kiva odotella pienen tavaravuoren kanssa 10 asteen pakkasessa... // Bussissa matkalla kotiin. // Kuten olen monta kertaa maininnut, mun porukat muutti uuteen kotiin ennen joulua. Mä en niin hirveesti tykkää muutoista, mutta mä kyllä tykkään mun uudesta kotikodista - alkaa jo tuntua ihan kodilta! // Kuten olette varmaan mun snapista huomanneet, meikäläinen meni ja otti neljännen tatuoinnin. Kyllä neljännen. Eli parista tatuoinnista on tulossa juttua tässä joku päivä :)
PicMonkey Collagejoulukuu2
Tatuoinniksi siis valikoitui pöllö ja paikaksi sisähaba. Voin sanoa, että oli mun kivuliaimmat kolme tuntia ikinä! Oon kuitenkin tosi tyytyväinen lopputulokseen ja tuo on parantunut jo tosi hyvin! // Käytiin porukoiden kanssa jouluviikolla Kuopiossa syömässä Pancho Villassa ja samalla leffassa katsomassa viimeinen Nälkäpeli. Leffasta sen verran, että mä tykkäsin, vaikka ei tuo ehkä edellisten tasolle yltänyt. Oli tuo kuitenkin parempi kuin kirja. // Käytiin äidin kanssa yhtenä loma-aamuna keilaamassa pitkästä aikaa. Oli kivaa (ja mä voitin!).
PicMonkey Collagejoulukuu1
Mä oon pitkästä aikaa ruennut käyttämään mun moooonta vuotta vanhoja vuorellisia maihareita. Ne oli varmaan kaksi-kolme talvea hyllyllä odottamassa jälleen käyttöä. Yksi syy niiden käyttöön on toki varmaan ollut se, että ne on ollu nyt lämpimimmät kengät, mitkä mulla oli mukana. Voin sanoa, että kovilla pakkasilla tuli hieman ikävä mun UGGeja. // Jälleen yksi selfie. // Mulla oli tuossa joulukuussa parin viikon tauko liikunnasta ensin flunssan ja sitten tuon tatuoinnin vuoksi. Pikku hiljaa oon palannut takaisin salille ja lenkkipoluille. // Uusi vuosi meni perinteisesti ihan kotona vanhempien kanssa ollessa. Skumppaa, lautapelejä, outoja elokuvia - niistä oli mun vuoden vaihde tehty!

Sellaista kuului mun Snapchatin puolelle viime aikoina. Nyt olisi mun vuoro mennä nukkumaan, sillä aamulla startataan taas pitkästä aikaa kohti Joensuuta ja mulla on osa tavaroista vielä ympäri kotikotia.
Öitä!

Ei kommentteja