LAUANTAIN 10 + 1 FAKTAA

1. Mulla on ihan jäätävän iso kynsilakkavarasto. Arvelen, että sieltä löytyy joku 150-200 purkkia...
2. Mä oon aikalailla tyyppiä kaikki-mulle-heti-nyt. Crossfitin kanssa mä oon vihdoin ruennut harjoittamaan mun kärsivällisyyttä, koska oon vihdoin ymmärtänyt sen, ettei painoilla (ja omilla voimilla) voi rueta keulimaan, ennen kuin tekniikka on kasassa.
3. Ennen mä vaadin itseltäni täydellisyyttä joka asiassa. Enää en, sillä olen oppinut antamaan itselleni lisää liikkumisvaraa ja armoa.
mDSC_5807
4. Mulla syöminen ja liikunta kulkee käsikädessä: jos mä liikun paljon, mä syön terveellisemmin.
5. Mä oon aikamoinen kotihiiri. Välillä on ihan kiva käydä viihteellä ja nähdä kavereita, mutta rauhalliset koti-illat on se mun juttu.
6. Mulla on ihan älytön näyttämisen halu, jonka mä oon perinyt mun äidiltä. Jos joku sanoo, etten mä pysty johonkin - mä harjoittelen niin kauan kuin se onnistuu.
mDSC_5774
7. Mä olin ennen hyvin riippuvainen vaa'an lukemasta. Jos jonain aamuna vaaka näytti omasta mielestä liian paljon, mä saatoin olla alakuloinen melkein viikon. Nykyään mä tuijottelen enemmän peilikuvaa ja vaaka onkin pölyttymässä kylppärin nurkassa.
8. Mä en ole kummoinen meikkaaja - mä oon opetellut esimerkiksi silmärajausten tekoa vasta paremmin tämän vuoden puolella. Luomivärit puolestaan on mulle edelleenkin hepreaa.
PicMonkey Collagepinkhouse
9. En ole myöskään kummoinen hiustenlaittaja - perusponnari, nuttura ja normiletti onnistuu, mutta muu on jo liian vaikeaa... Pitäisi vissiin rueta harjoittelemaan?
10. Mä en ole ikinä tajunnut hypetystä Taru Sormusten Herrasta, Star Warsista tai Narniasta. Ei vain uppoa mulle. Toisaalta Harry Potter on mulle elämä... :D
11. En ole ikinä maistanut tupakkaa, eikä kyllä ole aikomustakaan.
mDSC_5844
farkut ja bomber-takki BikBok // paita VeroModa // kengät Nike Free 5

Ei kommentteja