TÄNÄÄN

x Kello soi jo seitsemältä aamulla, mutta koska olen mestari käyttämään torkkua - heräsin vasta kahdeksalta.
x Kävin aamulenkillä - sää oli tosi kiva ja askelkin kulki paremmin kuin hetkeen.
MDSC_6072 x Laittauduin ihan ihmisen näköiseksi - minut kun useimmiten bongaa treenikuteissa. Oli kiva siis laittautua ihan kunnolla!
x Sain tänne Joensuuhun naisvahvistusta - äiti ja P tulivat käymään! P ei ollut ikinä käynyt luonani tällä, joten oli kiva korjata tämäkin vääryys.
MDSC_6078
x Käytiin syömässä Hyveessä ja Paheessa - wokkia, kuinkas muutenkaan!
x Eksyin keskustassa palloillessani BikBokiin - ei olisi pitänyt. Lähdin sieltä nimittäin ulos muutaman kymppiä köyhempänä - kiitos vaan 30% alejen.
x Löysin myös aivan täydellisen biker-nahkatakin, josta ei harmikseni ollut enää mun kokoa.
MDSC_6116 x Herkuteltiin minun tekemällä omenapiirakalla - ohjeen voi löytää täältä.
x Naurettiin vedet silmissä meille sattuneille kommelluksille ja uppouduttiin syvällisiin keskusteluihin muun muassa siitä, elääkö GoT:n John Snow vai ei.
MDSC_6118 x Askartelin TATA:n suurryhmää varten kengän sanomalehdestä ja teipistä. Luovaa eikös?
x Kirjoittelin pari kouluhommaa loppuun ja maksoin laskuja - elämän tylsiä puolia.
MDSC_6120
x Puin päälleni pitkästä aikaa Gina Tricotin boyfriend-farkut, H&M:n löysän t-paidan, Vero Modan nahkatakin sekä Cubuksen harmaan huivin. Korkkasin myös käyttöön mun uudet Niken Air Maxit! On niin valkoiset, että ihan häikäisee - kuten P tänään asian ilmaisi.

Sellaista kuului minun tähän lauantaihin. Kohta olisi vielä vuorossa vähän ruokaa ja Masterchefin tuijottelua!

Ei kommentteja