ENSIMMÄISET JOENSUU-VIIKOT

Kuusi viikkoa Joensuussa alkaa olla takana. Tänä syksynä lähteminen ei jännittänyt enää niin paljoa kuin viime vuonna, koska paikat oli jo tuttuja ja olin kuitenkin ehtinyt rakentaa mun elämän tänne viime talven aikana. Paluuta siis jopa odotti innolla!

Ensimmäinen näistä kuudesta viikosta oli jo elokuun puolivälissä, kun kävin täällä maastokurssilla. Loput viisi viikkoa olenkin sitten ollut täällä enemmän ja vähemmän putkeen. Kuten mainitsinkin jossain aiemmassa postauksessa, tänä vuonna mä tulen olemaan paljon enemmän täällä myös viikonloppuisin kuin viime vuonna. Tästä kertoo muun muassa se, että seuraavan kerran mä oon kunnolla menossa kotiin vasta neljän viikon päästä. Tässä kuussa tosin tapahtuu niin paljon, että tuskin ehdin potea koti-ikävää.
PicMonkey Collage1
Elokuun puolivälissä tullessani Joensuuhun ensimmäistä kertaa tänä syksynä, koitti myös paluu Fittarille! Ai että mun oli ollu ikävä meidän salia. // Pojatkin kotiutui tosi nopesti. On ollut ihana huomata, kuinka nopeasti niistä tuli kunnon tiimi! // Maastokurssille kuului raportin tekemistä. Meidän tiimi hallitsi multitaskauksen :D
PicMonkey Collage2
Maastokurssilla käytiin myös tutustumassa lähellä löytyviin maastokohteisiin. Meidän tiimi kävi Kuhasalossa, johon mä rakastuin! Sinne pitää päästä vielä uudestaan. // Tuo elokuun viikko tuli vietettyä kämppiselämää Even kanssa. Eve nimittäin asui mun luona, kun se ei saanut vielä asuntoa sille viikolle. Mukava viikko kaikin puolin!
PicMonkey Collage3
Maastokurssi-viikolla tuli myös käytyä syksyn ekalla wokilla Hyveessä ja Paheessa - meidän kantapaikassa. Sorruttiin myös jälkkärikahveihin... // Sitten olikin jo syyskuun alku ja aika palata yliopistolle ihan kunnolla! Tuossa vaiheessa vielä hymyilytti. No ei vaines, hymyilyttää vieläkin, vaikka on tää syksy kyllä ollut aika rankka.
PicMonkey Collage4
Löydettiin tyttöjen kanssa myös meille uusi, kiva opiskelijaravintola yliopiston läheltä. Kannattaa käydä tsekkaamassa Ravintola Louhi, jos ei ole vielä tuttu! // Syyskuun alussa tuli myös nautittua kesän viimeiset pullavohvelit. // Mun pojat 
PicMonkey Collage5
Selfie-time // Haalareitakin on ulkoilutettu jo pari kertaa! Syksyn ensimmäinen ulkoilutus tapahtui kaupunkisuunnistuksella - kuinkas muutenkaan! Mukava ilta aivan mahtavalla jengillä 
PicMonkey Collage6
Tuntuu, että nyt on tullut otettua ihan kunnolla kesän epäsosiaalisuutta takaisin, koska oon nähnyt tosi ahkerasti kavereita muun muassa kahvikupposen äärellä. Hannan kanssa käytiin yhtenä viikonloppuna testaamassa Coffarin valkosuklaalatte - oli hyvää! // Tätä lenkkireittiä on ollut ikävä ♥ // Oliver 
PicMonkey Collage7
Ei tämä syksy kuitenkaan ole mennyt täysin läskelyksi... Lenkilläkin olen käynyt suht ahkerasti! // Hiuksillekin on tapahtunut pientä muutosta. Kävin testaamassa amiskan hiuspuolen kampaamoa ja voin suositella - jälki oli tosi huolellista ja hinta oli opiskelijaystävällinen! Ainoa, mitä se vaati, oli hyvät istumalihakset - mä nimittäin istuin siellä sellaisen reilun 6 tuntia... // Vauhdikkaiden iltojen vastapainona oon viettänyt iltoja sohvan nurkassa sarjojen parissa. Yksi tän syksyn sarjakoukutuksista on ollut 12 monkeys.
PicMonkey Collage8
Tällaisella setillä polkaistiin eräs viikko käyntiin. // Kokeilin vähän terveellisempaa pannaria ja voin todellakin suositella! Ehkä parempaa kuin normaali. Ohjeen nappasin täältä. // Yhtenä päivänä mun oli tarkoitus mennä kehonhuoltoon, mutta se olikin peruttu. Päädyin siiten vahingossa crosfittiin lepopäivänä...
PicMonkey Collage9
Tenttiin lukemista... // Eikös se olekin ihan ok, että tentin jälkeen käy palkitsemassa itsensä raakakakulla? // Kuviksen tunneilla ollaan päästy itsekin työn touhuun.
PicMonkey Collage11
Viime kuun puolivälissä tuli pyörähdettyä Jyväskylässä, koska olin ilmoittautunut siellä järjestettävän Finlandia Marathonin kympille. Ennen juoksua käytiin tankkaamassa salaattia Miriam'sissa. Suosittelen todellakin! Kakutkin näytti tosi hyvälle, mutta ne jäi tällä kertaa maistamatta. // Ennen ekaa kymppiä! Vähän jännitti. Hyvin se kuitenkin meni! // Vietettiin myös seuraava päivä Jyväskylässä ja käytiin kahvittelemassa Vaffelissa - sitäkin voin suositella!
PicMonkey Collage12
Oon testaillut viime aikoina vaikka mitä uutta. Muun muassa chiapuuro pääsi testiin. Ei jatkoon - ei ollut ainakaan tuolla reseptillä mun makuun... // Kuten mainitsin eilisen postauksessa, meillä oli tässä yksi tosi iso kouluprojekti tehtävänä. Onneksi se on nyt ohi! // Oon käynyt myös testaamassa FitJumping-trampoliinijumppaa! Ihan hullun hauskaa - aika meni kuin siivillä.
PicMonkey Collage13
Vietettiin tuossa viikko takaperin tyttöjen iltaa Hannan ja Kitin kanssa. Syötiin hyvin, otettiin vähän viiniä ja jatkettiin iltaa Kerubiin keikkaillan merkeissä. Kyllä kelpas! // No sitä venäjää!
PicMonkey Collage14
Viime viikolla mun päällä näki hameen - aika harvinaista! Harmi vaan, että sää oli mitä oli, eikä saatu asukuvia otettua. Hyvä syy pukea tämä kombo uusiksi...? // Äiti täytti pyöreitä ja ne tuli juhlistamaan sitä tänne Joensuuhun, koska mulla ei ollut mahdollisuutta mennä kotikotiin. Käytiin herkuttelemassa Leiketuvassa. // Torstain terävillä - mukava treeni oli, vaikka itsekseen sen puursin!
PicMonkey Collage15
Joensuussa on näyttänyt ihan kivalta ♥ // Viime perjantain #ootd. Tykkäsin. // Tämä sunnuntai startattiin tällaisella brekulla. Oli granolaa, jugurttia ja marjoja sekä prodelettuja. Nam!

Nyt taidan vihdoin irrottaa itseni tästä tietokoneesta ja tehdä hieman ruokaa ja viettää loppuillan HBO:n parissa.
Adios! 

Ei kommentteja