KOTO-SUOMESSA TAAS

mDSC_9858 mDSC_9870 PicMonkey Collagehimos1 mDSC_9936
jeans Cubus // shirt and shoes Adidas // leather jacket BikBok // sunnies H&M

Heipä hei!
Pari päivää sitten palailin reissusta koto-Suomeen. Huikea, vaikkakin lyhyt pyrähdys Espanjan auringon alle teki kyllä terää - akut on taas ladattu täyteen aurinkoenergiaa. Paljon tuli nähtyä, koska kyseessä oli kunnon aktiiviloma: taidettiin käydä ainakin viidessä eri kaupungissa/kylässä reissun aikana! Lisää reissusta kirjoittelen, kun sen aika tulee (=yritän saada ainakin Köpiksen reissujutut pakettiin ennen sitä). Mutta reissukuvia on kiva tuijotella myöhemminkin, eiks je? :)

Vaikka aurinkoenergia-akut onkin ladattu talven varalle, voin sanoa, että matkustaminen uuvuttaa! Varsinkin kun reissussa tuli ilta toisensa jälkeen valvottua yö 1-3 asti ja reissun viimeinen ilta/yö meni matkustaessa (nukuttuja tunteja about 1). Kroppa on siis pienesti ollut sekaisin varsinkin tuosta ti-ke-yön matkustamisesta. Keskiviikkona mä olin kaiken kukkuraksi kotona Joensuussa vasta joskus 22 aikoihin, joten matkustettuja tunteja tuli about 24 ja valvottuja about 40.
Matkustusväsymyksen vuoksi ajattelin ottaa tämän viikonlopun ihan iisisti - varsinkin kun ensi viikonloppuna reissutaan taas. Tällä kertaa opiskelijaporukalla Jyväskylään!
Iisisti ottaminen ei lähtenyt käyntiin eilen ihan suunnitellusti: oli H:n tuparit ja mä ajattelin, että kilttinä tyttönä lähden fillaroimaan kotiin viimeistään puolilta öin. No, hups. Olinkin kotona vasta neljän pintaan aamulla... (Ja ei, en eksynyt edes baariin!) Hyvä seura, leffaa ja vähän viintä sai vain ajantajun katoamaan tyystin.
No, tämän päivän ja huomisen mä ajattelin ottaa ihan rennosti! Tänään mä oon vääntänyt vähän rästissä olevia koulujuttuja ja huomiselle ei ole (onneksi) mitään suunnitelmia. Voi olla siis, että päivä menee poikien kanssa löhötessä - sounds like a good plan!
Mutta nyt mä taidan mennä laittamaan vähän ruokaa, jonka jälkeen taidan hautautua loppuillaksi sohvalle.
Seuraavaan kertaan!

Ei kommentteja