KESÄN TO DO - MITEN MENI NIINKU OMASTA MIELESTÄ?

Kesän alussa mä kirjoittelin pientä to do -listaa kesälle 2017. Nyt on vihdoin aika tsekata, kuinka listan kohdat toteutuivat.
BeFunky Collagekesä1
♥ maista ainakin kuutta (6) itselle uutta jäätelöä
Listan ensimmäinen kohta oli ehkä koko lista helpoin - minä kun voisin melkein elää jäätelöllä! Mikäs sen mieluisampi tehtävä siis. Kesän aikana tuli maistettua muun muassa pätkis-jäätelöä, karpalo-tummasuklaa Classicia, kolmen kaverin valko/maitosuklaa-granolaa, fazerinajäätelöä. Mehujäistä testiin pääsi Pirkan Koppis ja Leppis, joista varsinkin Koppis nousi mun suosikiksi! Pienemmiltä jäätelö/gelato-kojuilta tuli myös ahkerasti maistelua vähän kummallisempia makuja: maitosuklaamerisuola, basilika, piparminttu, hunajamanteli, verigreippisorbetti... Tulihan näitä :D Ihan kiva oli "joutua" maistelemaan uusia makuja, niin en jumittanut aina niissä samoissa!
♥ bloggaa ainakin 2 krt viikossa
Tästä mä oon ylpee - postaustahti pysyi tappavan tasaisena läpi kesän (samaa ei voi sanoa syksystä...)
♥ ui omassa rannassa
Tämäkin tuli tehtyä - useampaan kertaan! Mä en ole mikään himouimari, mutta mikäs sen mukavampaa kuin mennä työvuoron/salin jälkeen uimaan omaan rantaan! Talviturkki tuli heitettyä kuitenkin mökillä toukokuussa, koska meidän laituri valmistui vasta juhannukseksi.
♥ syö aamupala rauhassa ulkona
Tämä tuli toteutettua ensimmäisenä lomapäivänä - säästä ei väliä. Kyllä se aurinko paistoi, mutta lämpöasteista ei ollut kovin suurta tietoa :D Viime kesänä oli aika yleistä, että mun vapaapäiville/-aamuille sattui melko kehno sää. Ensimmäinen lomapäivä ei siis lämpöasteiden puolesta ollut poikkeus.
♥ käy kerran viikkoon juoksemassa
Tämä voidaan laskea toteutuneeksi, vaikka yhdellä viikolla en kyennyt jalkaongelmien vuoksi juoksemaan. Sillä viikolla juoksu korvaantui kävelyllä. Onneksi syksyä ja FinlandiaMarathonia kohti jalkaongelmat helpottivat ja FinlandiaKymppillä tuli juostua oma ennätys! Ei mennyt kesän juoksulenkit siis hukkaan.
BeFunky Collagekesä4 ♥ käy tutustumassa Crossfit Kuopioon
Tämä toteutui pitkän odotuksen ja aikataulujen sumplimisen jälkeen elokuun puolivälissä. Eräs kaunis keskiviikko tuli treenailtua aivan huippuseurassa - ja mikäs sen parempaa kuin se, että omasta treenispotista näki aurinkoisen Kallaveden. Tykkäsin tosi paljon CF Kuopiosta ja itse asiassa harkitsen käyväni siellä myös nyt joululoman aikana. Saa nähdä vaan toteutuuko tämä, koska heikkona hetkenä menin lupautumaan melkein koko lomaksi töihin...
♥ opettele venyttelemään!
Faaail. Eipä tullut venyteltyä ei. Kehonhuolto on jäänyt tänä vuonna ihan hävettävän huonolle tolalle... Onneksi nyt syksyllä oon alkanut käymään suht säännöllisesti hierojalla!
♥ käy ainakin yksillä festareilla
Tämä toteutui heinäkuun viimeisenä viikonloppuna, kun viikonloppu tuli heiluttua KuopioRockissa. Yksi kesän kivoimmista viikonlopuista ehdottomasti! Saa nähdä, mitkä festarit kutsuu ensi kesänä...?
♥ käy yksillä paikallisessa
Mä en ollut ikinä aikaisemmin käynyt paikallisessa baarissa, joten pitihän sekin nähdä. Ja nyt se on nähty - ei tarvitse toista kertaa mennä :D Ylipäätään, mä en ole mikään baarissa kävijä - mä en vaan viihdy. Parempia on illanistujaiset kavereiden kanssa kotioloissa hyvän ruoan, juoman ja viihteen merkeissä.
♥ käy Porvoossa, koska kesä-Porvoo!
Ensimmäisen lomaviikon aktiviteetti. Ai että mä tykkään Porvoosta! Säät helli tuolla ollessa ihan todenteolla. Käyskentelyä vanhassa kaupungissa, rauhallisia koti-iltoja mummin ja vaarin luona. Mikäs sen parempaa!
BeFunky Collagekesä3 ♥ tee pavlovaa ja kokeile uusia täytteitä!
Juhannuksena tuli tehtyä pavlovaa jälkkäriksi ja siitä teinkin postauksen silloin! Täytteiksi heitetiin muun muassa kiivejä, nektariineja, mansikoita ja passionhedelmiä. Toimi!
♥ nauti päivästä mökillä
Loppukesästä tuli vietettyä mökillä pari päivää ihan vaan rauhoittumassa arjen keskellä. Nautin tekemättömyydestä, uin, nukuin pitkään, söin hyvin. (Kelpais muuten tällainen kombo tälläkin hetkellä).
♥ herkuttele pullavohveleilla Joensuussa
Tämä tuli toteutettua kesäkuussa eräänä vapaapäivänä, kun ajeltiin naisporukalla Joensuu-visiitille. Shoppailua, Hyve&Paheen wokkia, Vesikioskin pullavohvelia... Mitä muuta kesäpäivältä toivoisi?
♥ lue Harry Potterit
Tota noin. Ei tämäkään ihan nappiin mennyt. 3½ kirjaa luettu - Liekehtivä pikari on puolivälissä kesän jäljiltä. Mutta mä puolustaudun kertomalla, et mä luin ne englanniksi! Ehkä mä ennen ensi kesää saan nuo luettua loppuun...? (=toiveajattelua)
♥ fiilistele vanhoja lempparibiisejä/bändejä
Fiilistelin ja ai sitä nostalgian määrää! Tein blogin puolelle soittolistan, jotta tekin voitte tutustua, mitä mä oon kuunnellut elämän eri vaiheissa.
BeFunky Collagekesä2
Kesän to do-listalta tuli siis suoritettua 13/15 kohtaa - ei yhtään hullummin!

8 kommenttia

  1. Olet aika tunnollisesti pystynyt täyttämään oman "must to do" listan. Hyvä sinä!
    En ikinä voisi päättää, että luen Harry Potterit. Olen nähnyt pari leffoista mutta lukea niitä en ehkä jaksaisi. Jätskien suhteen pärjäisin ihan varmasti - sitä kuluu näin talvellakin.
    Ihania kesäkuvia - tuli ikävä kesää...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä rakastan Harry Pottereita - siksi se oli mun listalla tänä kesänä. Mä oon lukenut ne vuosia sitten, mutta ajattelin pitkästä aikaa virkistää muistia kirjojen muodossa. :)

      Jäätelö on kyllä <3

      Poista
  2. Itse en tee mitään to do-listoja ihan siitä syystä, että en tee niistä koskaan mitään. Kesällä ainoa asia mikä tapahtui oli se, että tutustuimme ihan uusiin alueisiin Helsingissä. Ja paljon jäi näkemättä.

    VastaaPoista
  3. Minä en tee to do-listoja. Mutta sinulla in ihanasti paljon aiheita.

    VastaaPoista
  4. Hienosti olet listasi toteuttanut :)

    VastaaPoista